مهمترین فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ چیست
دسامبر 28, 2022
پس از هاشور ابرو (فیبروز ابرو) چه کار کنیم ؟
دسامبر 28, 2022
نمایش همه

فیبروز ابرو چیست؟ بررسی مزایا و معایب فیبروز ابرو

فیبروز ابرو چیست ؟ این سوالیه که خیلی ها میپرسن و دوست دارن مزایا ، معایب فیبروز ابرو رو بدونن ، فیبروز ، روش و متدی جدید برای میکروبلیدینگ ابرو می باشد که با استفاده از دستگاه ویژه صورت می پذیرد.

فیبروز ابرو چیست؟

شاید سوال بسیاری این باشد که اصلا فیبروز ابرو چیست و چه فرقی با میکروبلیدینگ ابرو دارد به شما پیشنهاد میکنم این مطلب را تا  انتها مطالعه کنید تا با هر آنچه که در مورد فیبروز باید بدانید آشنا شوید.

نام این متد فیبروز برگرفته از شرکتی در صربستان می باشد که این روش زیبایی را بنیان گذاری کرده است در حال حاضر افراد بسیاری از کشور ما ، این  متد زیبایی ابرو را مورد استفاده قرار داده اند.

فیبروز ابرو از جمله روش نیمه دائمی برای زیبایی ابرو و آرایش ان می باشد که از آن می توان به صورت دستی با استفاده از سوزن های یکبار مصرف استفاده نمایید و پس از اتمام این روش شاهد زیبایی ابروهای خود با فرم بسیار طبیعی و عالی خواهید بود.امروزه اغلب افراد با این روش زیبایی و آرایش ابرو آشنا هستند و در تمامی جوامع غربی و شرقی از این روش استفاده می کنند.

هدف از انجام فیبروز

هدف از این متد برطرف کردن و ارائه راه حلی برای پوشاندن نواقص ابرو می باشد که با پر کردن مناطق خالی، فرم دهی به ابرو و قرینه سازی ابرو انجام میگیرید. با فیبروز ابرو شما می توانید صاحب ابرو هایی با طرح خاص و با رنگ مختصی باشید. در نظر داشته باشید که این روش آرایش ابرو دائمی نمی باشد و پس از گذشت مدتی معین از بین می رود برای همین برای داشتن ابروهایی طبیعی با زیبایی خاص می توانید به صورت دائم از این متد استفاده نمایید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک های زیبایی از این روش بهره مند شوید همچنین می توانید با تهیه دستگاه فیبروز ابرو و آشنایی با این روش و مراحل های آن در منزل خود به آرایش ابروهای خود بپردازید.

مراحل فیبروز ابرو

فیبروز ابرو امروزه روشی بسیار پرکاربرد و مورد پسند می باشد به خصوص خانم هایی که علاقه بسیاری به زیبایی های نچرال و طبیعی چهره دارند خواهان این روش بوده و گزینه بسیار مناسبی برای آنها به شمار می آید. با ابداع و ارائه فیبروز ابرو به سرعت مورد استقبال و مورد توجه در س راسر جهان قرار گرفت به طوری که پس از گذشت مدتی کوتاه برانکو تنها به متد فیبروز ابرو قانع و بسنده نشد و اقدام به ابداع روش هایی برای فیبروز لب، خط چشم و مژه ها پرداخت. مراحل فیبروز ابرو به صورت زیر اجرا می شود:

ابتدا خطوط ابرو بایست در بخش تاج ابرو اجرا شود، هر خط اجرا شده ۲ باز تمدید گردد، سپس نوبت شوک دادن ره رنگ می رسد، پس از ۳ الی ۴ دقیقه ابروها رنگ گرفته و نوبت بی حس کردن می باشد، توجه داشته باشید ۱۰ روز قبل از اجرای فیبروز نبایست ابروها را رنگ کرد، رنگ انتخاب شده نبایستی زیاد روشن باشد، در مرحله بعدی آرک ابرو و دم ابرو ترسیم می شود، برای کم رنگ نبودن تاتو بایست ضخامت استروک ها دو برابر کرد، با توجه به نوع پوست افراد اجرای فیبروز ابرو در چند مرحله انجام می شود و برای اجرای بهتر این روش پوست خشک و نرمال مناسب می باشد.

انواع مدل های فیبروز ابرو( میکروبلیدینگ ابرو)

هاشور ابرو بر اساس روش فیبروز ابرو در مدل های مختلفی صورت می گیرد که افراد با توجه به خواست و سلیقه خود می توانند مدل فیبروز ابرو را انتخاب و بر روی ابرو های خود اجرا کنند. معمولا افراد در کلینیک های زیبایی با مشاهده صورت و اجزای صورت افراد بهترین مدل را برای هاشور ابرو ها با فیبروز انتخاب می کنند.

مدل هاشور spine-3: این مدل به هاشور ابرو به تیغ ماهی معروف است. در این مدل نقطه کانونی هاشور در انتهای ابرو قرار داده می شود.

هاشور spine-5: این مدل فیبروز ابرو نیز به ابروی آسیایی معروف است و نقطه کانونی هاشور در پایین ابرو و بین ابتدا و قوس ابرو واقع می شود.

هاشور spine-6: این مدل را هاشور ابروی کلاسیک نیز می نامند در این روش نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی واقع می شود و تمام هاشور ها در این جهت قرار می دهند.

هاشور upper spine: این روش نیز همه هاشور ها در بالای ابروها قرار می گیرد چرا که نقطه کانونی در قسمت بالای ابرو می باشد.

بررسی مزایا و معایب فیبروز ابرو

مزایای فیبروز ابرو

اجرای فیبروز بر دست افراد ماهر و با تجربه سبب نمایان شدن موهای نقش بسته به صورت طبیعی و بسیار هنرمندانه خواهد شد با توجه به این امر که در این متد رنگدانه ها به عمق پوست نفوذ نمی کنند در نهایت پاکسازی آن بسیار آسان تر بوده و در هر لحظه بدون هیچ گونه مشکلی می توان مدل ابرو ها را تغییر داد؛ که این موضوع از جمله بهترین و اصلی ترین مزیت های فیبروز ابرو می باشد.

از دیگر مزیت های این روش زیبایی ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به وجود آمدن التهاب کمتر در مقایسه با دیگر روش ها
  • دقت بالا و در نهایت داشتن ابروهایی به ظاهر طبیعی
  • ایجاد تراکم بالا در این قسمت
  • تغییر آسان مدل ابرو
  • وجود مدل های مختلف برای اجرای این متد
  • داشتن هزینه بسیار مناسب
  • بهترین گزینه برای ایجاد قرینه در ابرو ها
  • فرم دادن به تاج ابرو ها
  • سوزش و درد کمتر
  • دادن حالت ظریف و طبیعی به ابرو ها
  • فرم دادن به آرک ابروها

توجه داشته باشید که شما با انتخاب این روش در کم ترین زمان صاحب ابروهایی طبیعی با زیبایی خاص خواهید شد و از تمامی مزیت های این روش بهره مند خواهید شد.

معایب فیبروز ابرو

اگر بخواهیم در مورد معایب فیبروز ابرو اطلاعاتی را برای شما عزیزان علاقه مند به این موضوع ارائه دهیم بایستی به موارد زیر اشاره کرد:

– افرادی که قبلا از تاتو استفاده کرده اند به هیچ عنوان نمی توانند از این روش برای زیباتر کردن ابروهای خود استفاده کنند و این موضوع برای افرادی که نمی توانند از فیبروز ابرو بهره مند شوند ناراحت کننده می باشد.

– با توجه به اینکه کاربر با اعمال فشار بر روی دستگاه میکروبلیدینگ مراحل فیبروز را انجام میدهد و با گذشت زمان مچ کاربر خسته شده و در آخرهای کار از میزان فشار کاسته می شود که این موضوع می تواند بر کیفیت کار انجام شده تاثیر بگذارد.

– با توجه به آن که تیغ دستگاه مربوط به فیبروز با دست کاربر انجام می شود، امکان آسیب رسیدن به دست بسیار بیشتر میباشد و افرادی که این کار را انجام میدهند بایستی خیلی مراقب باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *